„Marantz Trade-in 2025 – Schimbați vechiul produs cu unul nou”
§1 Dispoziții generale Organizatorul promoției intitulată „Marantz Trade-in – Schimbați vechiul produs cu unul nou” (denumită în continuare „Campania promoțională”) este Horn Distribution SRL (denumit în continuare „Organizatorul”). §2 Data, locul și scopul Campaniei promoționale
Campania promoțională se desfășoară pe teritoriul Republicii Polone, în magazinul (magazinele) fizic(e) specializat(e) al(e) organizatorului, care sunt distribuitori autorizați Marantz participanți la campanie.
Durata Campaniei promoționale în magazinele fizice acoperă perioada cuprinsă între 1 noiembrie și 15 decembrie 2025.
Scopul Campaniei promoționale este de a permite participanților să schimbe orice dispozitiv audio pe care îl dețin, de orice marcă, pentru a beneficia de o reducere la achiziționarea unui dispozitiv Marantz nou inclus în campanie.
§3 Participanții la campania promoțională
Participanții la campania promoțională pot fi persoane fizice cu capacitate juridică deplină, antreprenori și persoane juridice care participă la campania promoțională și respectă și acceptă regulile menționate la §4 din Termenii și condițiile (denumiți în continuare „Participanți”).
§4 Reguli ale campaniei promoționale
Campania promoțională se aplică numai vânzării următoarelor produse Marantz noi: MODEL 50; CD 50n; MODEL 40n; MODEL 30; SACD 30n; MODEL 10; LINK 10; SACD 10; CD50; MODEL 50; MODEL 60; CINEMA 30; CINEMA 40; CINEMA 50; CINEMA 60; CINEMA 60DAB MM7025; MM7055; MM8077; AV7706; AMP10; AV10; AMP20, AV20.
denumite în continuare „Produse promoționale”.
Termeni și condiții ale promoției:
În timpul campaniei promoționale, participantul achiziționează un produs promoțional la alegere, enumerat la punctul 1, din magazinul organizatorului.
Participantul returnează dispozitivul audio actual, dar funcțional și nedeteriorat (de exemplu, amplificator sau CD player) de orice marcă pentru decontare.
Participantul beneficiază de o reducere la achiziționarea unui dispozitiv Marantz nou, la alegere, dintre modelele enumerate la punctul 1.
Organizatorul (dealerul) poate acorda o reducere mai mare dacă acest lucru este justificat de valoarea reală a dispozitivului predat de participant, dar acest lucru rămâne la latitudinea organizatorului.
Returnarea dispozitivului actual pentru decontare echivalează cu transferul drepturilor de proprietate către Organizator, fapt pe care participantul îl confirmă în scris Organizatorului pe baza unui document separat.
Participanții nu au dreptul să rezerve caracteristici specifice ale bunurilor acoperite de Campania promoțională.
Participanții la Campania promoțională nu au dreptul să primească echivalentul în numerar al reducerii acordate.
Reducerea este o reducere unică, adică poate fi utilizată o singură dată și numai în timpul promoției și nu poate fi acordată pentru achiziționarea de produse după încheierea promoției.
Informații despre fiecare produs Marantz și o listă a dealerilor care participă la promoție sunt disponibile pe site-ul web al distribuitorului exclusiv Marantz: https://pl.horn.eu/pl/PL
Întrebările referitoare la această promoție trebuie adresate organizatorului (distribuitorului) care participă la aceasta.
Organizatorul își rezervă dreptul de a încheia promoția în orice moment, chiar și fără respectarea termenelor limită, în totalitate sau parțial, sau pentru a modifica cursurile de schimb.
Reducere de 20% se aplica fara de pretul PRP si nu se cumuleaza cu alte reduceri.
§5 Răspundere
Răspunderea Organizatorului față de Participant pentru reclamații legate de drepturile acordate Participantului în Termenii și condițiile este limitată la prețul produsului, inclusiv Reducerea (adică aplicabilă în timpul Promoției) la care se referă reclamația.
Limitarea de mai sus nu exclude drepturile acordate Participanților în conformitate cu prevederile legale.
§6 Reclamații și înlocuirea produselor
Reclamațiile privind modul în care se desfășoară Campania promoțională trebuie raportate în timpul Campaniei promoționale și în termen de 21 de zile de la finalizarea acesteia către Organizator (Dealer), cu subiectul „Marantz Trade-in – Schimb vechi cu nou”.
Reclamațiile referitoare la modul în care se desfășoară Campania promoțională, trimise în scris la magazinul Organizatorului, trebuie să includă mențiunea „Marantz Trade-in – Schimb vechi cu nou” și trebuie să includă numele și prenumele participantului, adresa acestuia, adresa de e-mail (dacă participantul are una), o copie a dovezii de cumpărare și o descriere detaliată a faptelor care au dat naștere reclamației.
Procedura de reclamație menționată la §6(1) și (2) din Regulament va dura 14 zile de la data primirii reclamației. Participantul va fi informat cu privire la decizia Organizatorului privind reclamația printr-o scrisoare recomandată trimisă la adresa furnizată de Participant, prin e-mail sau prin telefon. Odată ce procedura de reclamație a fost epuizată, Participantul are dreptul să își urmărească revendicările în instanță.
Organizatorul nu este răspunzător pentru schimbarea domiciliului sau a adresei de corespondență furnizate de participant, nici pentru modificările altor date care împiedică notificarea corespunzătoare a participantului. Participanții ale căror date s-au modificat după ce au fost furnizate organizatorului sunt obligați să notifice imediat organizatorului modificarea menționată mai sus și să furnizeze noi date dacă modificarea datelor împiedică livrarea corespondenței.
§7 Reclamații privind bunurile și serviciile
Reclamațiile privind bunurile (produsele) sau serviciile pot fi depuse la magazinul Organizatorului.
Organizatorul (Distribuitorul) oferă Participantului posibilitatea de a schimba sau returna Produsele promoționale în conformitate cu regulile de schimbare a bunurilor disponibile în magazinul Organizatorului.
Participantul beneficiază de toate drepturile prevăzute în Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor (Jurnalul Oficial 2014, punctul 827).
Dispozițiile prezentului paragraf nu exclud drepturile acordate participanților în temeiul dispozițiilor legii.
§8 Date cu caracter personal
Organizatorul este operatorul datelor cu caracter personal colectate în cadrul Campaniei promoționale. Prelucrarea datelor cu caracter personal se va efectua în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).
Participanții au dreptul de a accesa și corecta datele lor cu caracter personal. Datele furnizate vor fi prelucrate în scopul îndeplinirii comenzii, încheierii unui contract de vânzare, încheierii unui contract de prestări servicii și în cazul unei reclamații privind bunuri sau servicii, precum și în scopuri de arhivare. Furnizarea datelor cu caracter personal de către participant este voluntară, deși necesară pentru buna desfășurare a Campaniei promoționale.
§9 Dispoziții finale Regulile campaniei promoționale „Marantz Trade-in – Schimbă vechiul cu noul” sunt disponibile în magazinele Organizatorului sau pe site-ul web al Organizatorului.
Participantul declară că a citit Termenii și condițiile și le acceptă fără rezerve.
În cazul unor îndoieli cu privire la prevederile Termenilor și condițiilor, Participantul are dreptul de a solicita Organizatorului, în orice moment, o interpretare adecvată a prevederilor acestora.
Orice litigii care decurg din aplicarea Termenilor și condițiilor vor fi soluționate de instanța comună competentă pentru locul de reședință sau sediul social al Organizatorului.
Campania promoțională nu constituie un joc de noroc sau pariuri reciproce în sensul Legii din 19 noiembrie 2009 privind jocurile de noroc. Termenii și condițiile Campaniei promoționale nu sunt supuse aprobării în conformitate cu procedura specificată în Legea din 19 noiembrie 2009 privind jocurile de noroc (Jurnalul Oficial nr. 201, punctul 1504, cu modificările ulterioare).
În aspectele care nu sunt reglementate de Termenii și condițiile campaniei promoționale, se aplică prevederile Termenilor și condițiilor magazinului și Termenilor și condițiilor generale de vânzare.
Regulamentul va intra în vigoare la 1 noiembrie 2025.